Volg mij op.....

               

maandag 21 april 2014

Je eigen slaapliedje!!





Laatst was ik aan het neuzen voor kinderliedjes en toen kwam ik iets super leuks tegen!!
Een site waar je een persoonlijk slaapliedje kunt downloaden!

De mannen van "Mijn slaapliedje" zijn na succes op Youtube een site begonnen waar je dit kunt downloaden.
De 2 papa's waren het liedje Slaap Kindje Slaap erg beu en hebben een eigen liedje bedacht.
Dit werd op Youtube een groot succes en mensen begonnen er hun eigen versie van te maken.
Zodoende ontstond dit idee en daarmee steunen ze ook Stichting Wees Kind, 10% van de opbrengst gaat daar heen.
Ze hebben er geen vast bedrag aan gekoppeld omdat zij vinden dat je niet in de portemonnee van een ander kunt kijken. Je mag dus zelf bepalen hoeveel je er aan uit wilt geven.

Natuurlijk heb ik het liedje voor Naud gedownload! 
Helemaal leuk!!

Kijk gauw op de site van Mijn Slaapliedje




                                  Je Naam

1 opmerking:

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥