Volg mij op.....

               

dinsdag 1 april 2014

Shirtje met stropdas!


We hebben er een vriendje bij!
Vrienden van ons hebben een 2de zoon gekregen,
SIEM!

Aangezien ik zelf voor Naud 2 shirtjes heb gemaakt en daar heel veel leuke reacties op kreeg, vond ik het wel leuk om dan ook zo'n shirtje voor Siem te maken!
Het maakt het helemaal compleet als de 2 ouders heel enthousiast het cadeau in ontvangst nemen!!




Natuurlijk heeft Siem ook z'n eigen kledinglijn.....  ;-)





De shirtjes die ik voor Naud gemaakt heb, laat ik ook even zien!
Helaas zijn ze alweer te klein dus ik kan weer aan de slag!








                             Je Naam

4 opmerkingen:

  1. Superleuk je shirtjes zeg!!
    Kan me goed voorstellen dat de ouders hier blij mee zijn.
    Fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit leuk gedaan, Willeke! `k Maak zelf dit ook wel eens voor een kraamfeest, heel origineel en de ouders vinden het helemaal te gek! Wat gebruik jij om dit te maken, t.ransferpapier?

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke berichtje! We hebben erg veel zin de fair, kom je ook?

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥