Volg mij op.....

               

dinsdag 10 december 2013

DIY: Kerstversiering deel 1



Kerst!!!
2 gezellige en warme dagen die je meestal samen met je familie en/of vrienden doorbrengt.
Heerlijk! Ik hou er van!

Dit jaar heb ik alle tijd om de kerstversiering zelf te maken. 
En maak daar dus ook gretig gebruik van.
Zo maakte ik gister een borduurseltje op een canvasdoek!

Het is echt super simpel en iedereen zou dit zo kunnen doen.
Ik haalde de inspiratie natuurlijk weer van internet.




-Ik sloeg een patroon op en printte deze uit op A4 formaat
( patroon is afkomstig van Lidewijs )

- Het patroon plakte ik aan de achterkant van het canvasdoek

- Bolletje wol erbij met een grove naald
en dan het patroontje volgen.



Super leuk toch??!


                                  Je Naam

10 opmerkingen:

  1. Oh geweldig! Als ik ergens een gaatje kan vinden ga ik deze ook nog maken. Mooi gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig maar wel heel erg leuk.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een fluitje van een cent als ik het zo zie hi hi. Maar je moet wel een beetje handig zijn.Ziet er leuk uit.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is toevallig, dit leuke plaatje kwam ik net tegen bij iemand anders op het blog.
    Vind het echt geweldig en wil het zeker gaan maken.
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeel erg leuk, ik zag m al op pintetest. Morgen op zoek naar een canvas en bolletje wol:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan! Zag zoiets ook al een keer in het groot voorbij komen op pinterest. Ik heb vorig jaar een hele grote hello kitty voor mijn dochter op doek geschilderd in kruissteek. Ik vind het effect van kruissteek erg leuk op doek. Staat vast heel leuk in je huis!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee! En het staat erg mooi bij de overige decoratie!
    Liefs Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk. Maar als je het patroon aan de achterkant plakt en dan gaat borduren, prik je het patroon dan niet vast aan het doek? Groetjes, Annelies.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥