Volg mij op.....

               

maandag 5 augustus 2013

L'Oreal BB Cream


Het word tijd om weer eens over make-up te schrijven.
In mijn vakgebied is make-up ook een belangrijk onderdeel. Je kunt je haren nog zo mooi hebben zitten, make-up maakt het echt helemaal af!! Je hoeft er niet als een barbiepop bij te lopen maar een beetje mascara en een lipstick doet al heel veel.



L'Oreal BB Cream!
Mijn ervaring is dat ik vaak in de zomer mijn gezicht zo fris mogelijk wilt houden.
In de winter heb ik altijd foundation op, in de zomer vind ik dat zo plakken.
BB Cream is een mooie vervanger voor de foundation, het is een soort dagcreme met een tintje en egaliseert de huid!
Er zijn 2 tinten, Light en Medium.


Er zijn heel veel verschillende soorten BB Creams maar de BB Cream van L'Oreal vind ik het fijnst!
Doordat de creme wat dunner is, en daardoor makkelijk aan te brengen is, krijg je geen vlekken.
Wat ik ook belangrijk vind, is dat hij mat is èn blijft... je krijgt er geen glimmende huid van.


Je zult met dit product nooit te bruin worden. 
De creme bevat kleine microbolletjes die in werking gaan zodra er contact met de huid is geweest.
Zodra het uit de tube komt is het wit en als het in contact komt met de huid passen de bolletjes zich aan jou pigment aan. Daardoor word je nooit te bruin!


Deze creme bevat spf 12, een lichte bescherming voor de zon.



                 
                  

2 opmerkingen:

  1. Hoi Willeke, sinds gister heb ik het ook aangeschaft en ik vind het een een goeie vervanger voor je dagelijkse dagcreme/foundation ben er tevreden mee !
    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Ida!! Fijn dat je er tevreden mee bent!! Ik ben het namelijk ook!!!

      Groetjes Willeke

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥