Volg mij op.....

               

maandag 19 augustus 2013

Blauw in de woonkamer



Aangezien we in de woonkamer helemaal in de blauwe sferen zijn (zie dit bericht: klik!)
Heb ik weer een nieuw item aangeschaft! 
Bij de Xenos is dit erg leuke bord te koop, in totaal zijn er 3 verschillende borden met verschillende teksten.
Eerst had ik een zwart bord, dat leek me erg stoer maar toen die eenmaal op het dressoir stond vond ik het te donker, dus hup! op de fiets en snel weer terug voor de blauwe! Veel beter zo! 
Misschien hoort hij eigenlijk wel in de slaapkamer te hangen maar ach.... wat maakt t uit! 







                   
                  

7 opmerkingen:

  1. Leuk bord! Ik zag hem staan bij de Xenos en had hem in gedachten voor op de slaapkamer van mijn oudste dochter die erg van die kleur houdt. Hij staat erg mooi hoor! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ook in de woonkamer ;-)
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk bord. Zo zie je maar he ga je over op de blauwe kleur?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, sowieso houd ik erg van turkooise in huis, geeft zo'n frisse en hippe look!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk bord en mooi van kleur ook .
    Gr ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk kleurtje blauw!
    En zoenen kun je ook in de woonkamer, dus prima op zijn plek daar.
    Dank je voor je lieve reactie op mijn bericht van het sluiten van de webshop.

    L♥VE

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥