Volg mij op.....

               

zondag 21 april 2013

Een lekkere zondag!


Wat hebben we vandaag toch een lekkere zondag gehad!

De dag begon goed met een lekker ontbijtje met het zonnetje erbij! 

Daarna zijn we de auto ingestapt en bij een men-wedstrijd gaan kijken. Deze was georganiseerd in Horst.
Het was voor mij alweer een tijdje geleden dat ik bij een paarden evenement ben geweest en wat vond ik het leuk om er weer even tussen te lopen!
Ze reden met 1, 2 en 4-spannen.
Knap hoor, hoe ze het allemaal voor elkaar krijgen door met zo'n snelle vaart door alle hindernissen te gaan!










S'avonds heb ik een heerlijk salade gemaakt en manlief heeft frietjes gebakken, een simpele maaltijd maar
 o zo lekker!!!





Deze lauwwarme salade bestaat uit: rucola, avocado, zeevruchtencocktail, cherrytomaatjes, komkommer, olijven, rode ui, balsamicoazijn en zout en peper.
Hij was heerlijk!!!!


Vanmorgen zag ik in de tuin dat er weer bloembollen uitgekomen waren.
 Ik maakte er gelijk een foto-tje van en vanavond keek ik er weer even naar en toen bleek dat de bloem weer gesloten was!! 
Wie weet hoe deze bloem heet?? 











                  






3 opmerkingen:

  1. Het was heerlijk weer om buiten te zijn en daar hoort ook een lekkere salade bij! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat grappig Willeke, hoe kom je erbij om naar die menwedstrijd te gaan?
    En weer mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk artikel!!
    Leuk om te lezen, en mooie foto's ook!
    En die salade ga ik zeker eens maken :) het ziet er heeeeel goed uit ♥!
    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥