Volg mij op.....

               

dinsdag 26 februari 2013

Zuil - Part 2

Vorige week heb ik jullie beloofd dat ik nog een keer zou laten zien wat ik met de zuil gedaan hebt!!
Vond het maar moeilijk hoor.... Het moet niet te apart zijn en het moet een poosje kunnen staan.
Daarbij is het ook dat de muur wit is.... dus je moet wel iets met kleur gaan gebruiken. Tegenwoordig heb ik veel witte accessoires in huis staan! Lekker rustig en licht!

Pasen is in zicht en ik vond het wel leuk om daar nu al iets mee te kunnen doen. 
Dit is het geworden!
 

Zoals jullie kunnen zien zitten er paastakken in een zinken emmer. 
De zinken emmer zorgt voor een stoer uiterlijk.
 Er zijn 2 bossen paastakken en 1 bos kersenbloesem in verwerkt. De kersenbloesem vult lekker op en maakt het wat ruiger!
 Ik heb er voor gekozen om zilver en vilten accessoires te gebruiken. Dit is nog lekker neutraal en als het dan echt Pasen is, hang ik er gele eitjes in!


Omdat het maar een klein muurtje is en de zuil het enige ding is wat daar staat, kon ik mooi de hoogte in gaan met de takken.



In totaal heb ik er 3 vilten vlinders en 3 zilveren hartjes ingehangen. Dit vind ik wel genoeg anders word het voor mij al veels te druk en kitcherig.




Nou.... Ik ben er wel tevreden over!!
Hopelijk vinden jullie het ook leuk!




                 

4 opmerkingen:

  1. Ziet er super leuk uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, takken vervelen ook niet zo gauw.
    Ga ik je maar volgen, om het resultaat te zien als er gele eitjes in komen.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥