Volg mij op.....

               

zaterdag 23 februari 2013

Yellow!!




Van de week ben ik onverwachts de Shoeby ingelopen en altijd als ik er onverwachts naar toe ga, loop ik altijd onverwachts naar buiten met een tasje in m'n hand..... Wie heeft dat nou niet....!
Maar goed, de nieuwe voorjaars/zomer collectie
was binnen en ik heb heerlijk kunnen rond snuffelen! Mijn collega was mee en het ging echt zo:

Kijk!! Wat leuk!!... Ja!!! SUPER leuk zeg!!! En deze ook al!!!.... Echt leuk hè die nieuwe collectie!! Ik kan niet wachten totdat het voorjaar is!! 

Uiteindelijk heb ik een shirtje gekocht wat helemaal volgens de nieuwe trend is!!
 KNAL GEEL!!
Een lekker stoer shirtje met een tekst erop en gaten erin --> daar zal ik natuurlijk wel reactie op krijgen.



Het shirtje is leuk om te combineren met een stoer leren jasje.





     





1 opmerking:

  1. Superleuke kleur! En heel leuk bij je leren jasje zeg :). Laat het voorjaar maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat
Dank je wel! ♥